De derde dag

22 april 2018 - Colwyn Bay, Verenigd Koninkrijk

Om 09:00 uur vertrokken naar het aquaduct van Pontcysyllte-Aquädukt, gebouwd door Thomas Telfort, gereed in 1805. Een immens groot en hoog aquaduct, we hebben er overheen gevaren, een aparte ervaring, vervolgens zijn we teruggelopen, de lengte van het aquaduct is 307 meter, weer terug bij het startpunt hebben we een lekkere Magnum gegeten, niet goed voor de lijn, maar wel erg lekker.😉 Het is hier nog steeds prachtig weer. We zijn doorgereden naar Erddig Hall een landhuis met prachtige tuinen eromheen. Heerlijk gewandeld en ook lang in de zon op een bankje gezeten. Op weg naar Colwyn Bay nog een tussenstop gemaakt in Llangollen, een klein dorpje met een waterval in de rivier Dee en ook een station van een stoomtrein, helaas hebben we de trein niet gezien, maar morgen gaan we wel een stukje met de stoomtrein. In ons gastgezin hebben we ‘s avonds naar het concert gekeken tgv de verjaardag van de queen, was een mooi programma. We hebben het erg goed bij Andrea.

1. René Van Leeuwen:
    22 april 2018
    Hoi Engelandvaarders 😄 Kortom, weer van alles te beleven. Leuk om de verhalen weer te kunnen lezen. Geniet ervan!
  2. Jos de Kleijn:
    22 april 2018
    Wij wensen jullie heel veel plezier en vinden het fijn jullie reis op deze manier een beetje meebeleven te kunnen!
    Bestaat er ook Whisky uit Wales ?
  3. Ton en Ada de Kleijn:
    22 april 2018
    Volgens mijn host is er een Welsh whiskey.