De eerste, tweede en derde dag!

23 april 2016 - Northampton, Verenigd Koninkrijk

Donderdagavond  21-4 rond 20:30 vertrok de boot uit Hoek van Holland. We kregen een binnenhut met twee bedden boven elkaar. Er is iets misgegaan bij de boeking, na de vakantie komen we daar op terug bij de reisorganisatie. Was een prachtige boot, we hebben lekker gegeten en er was ook entertainment aan boord. Op vrijdagochtend stond de bus op ons te wachten, met als chauffeur Jamie. Via de Humberbridge zijn we naar Lincoln gereden. Er staat daar een enorme kathedraal en er was ook een parade van de RAF, die hebben wegens tijdgebrek niet gezien, anderen van ons gezelschap hebben de parade wel gezien, stelde niet veel voor. 'S Middags naar Derby County, daar hebben we de porcelijnfabriek bezocht. Rond half zeven hebben we onze gastvrouw ontmoet, Ruth Gable, een weduwe van ongeveer 65 jaar oud. Een heel gezellige vrouw die goed kan koken en erg gastvrij is. Wij zitten samen met Otto, een 73 jarige oud-buschauffeur, bij haar in huis. Op vrijdagavond komen ook altijd haar vriendinnen, die waren er nu dus ook, heel gezellig en goed voor ons Engels.

Zaterdagochtend naar Strafford upon Avon, de geboorteplaats van William Shakespeare. Het was ontzettend druk, wegens de 400e sterfdag van S. We hebben o.a. zijn geboortehuis bezocht. Mooi stadje. In de de middag naar Coldwold. Het landschap in  Engeland is heel erg mooi. We hebben redelijk weer, zonnig, maar wel koud. We vermaken ons prima

1. Nlly de Kok:
    24 april 2016
    Hallo Aadje en Ton, weet niet of het vorige berichtje is aangekomen. In ieder geval hebben jullie geluk met zoveel aktiviteiten. Leuk. We horen dan wel di of do. Nog fijne dagen. Lieve groetjes Nel