11 juni

11 juni 2014 - New York City, Verenigde Staten

We hadden een heel programma gemaakt, maar wijken daar behoorlijk vanaf. Ik zit dit nu op 12 juni te schrijven, want we hadden gisteren weer een heel drukke dag en waren pas rond twaalf uur "s avonds weer in ons hotel.

"s Morgens met de metro naar het station bij de Brooklyn Bridge. We zijn gaan lopen naar het 9-11 Memorial. Indrukwekkend!! Als je hier staat dan beleef je deze ramp echt opnieuw. Ook de plaquette bij de brandweerkazerne is  echt mooi om te zien en indrukwekkend. We hebben er geen woorden voor. Daarna gelopen naar Wallstreet en daarna met de boot naar Liberty Island en Ellis Island. Ook dit is de moeite waard. Leuke foto"s gemaakt. Toen zijn we over de Brooklyn Bridge gaan lopen, het was erg druk. Heen, maar dan ook weer terug natuurlijk. Ook vandaag weer veel kilometers gelopen, maar dat is goed voor de beweging. Nadat we met de metro weer terug naar ons hotel zijn gegaan, werd de lucht wat blauwer en besloten we het Empire State Building te beklimmen. Het was daar heel druk, maar zeker de moeite waard. We kregen een extra ticket om in de avond nog eens terug te komen. Dat hebben we dus, na het eten om 22:00 uur gedaan. Het was toen nog drukker (voor veel mensen was dit namelijk gratis:).  Leuk hoor al die lampjes. Zoals eerder al gezegd, we waren rond 00:00 uur thuis, precies op tijd om te beginnen met onze jubileumdag 12 juni!

1. Julien en Nadir:
    12 juni 2014
    Nou jullie vermaken je wel. Ga zo door. En gefeliciteerd met jullie jubileum!