12 juni 2014 - 40 jaar getrouwd

12 juni 2014 - New York City, Verenigde Staten

's Nachts om 00:00 uur waren we nog wakker en hebben we ons cadeau van Maurice en Gonneke uitgepakt. Een erg leuk boekje en geld voor een lekker kop koffie met cupcake bij Magnolia Bakery in de Columbusstraat. Gaan we vandaag dan ook zeker gebruik van maken. Rond een uur of negen zijn we met de metro vertrokken richting het American Museum of Natural History. Een heel groot museum, het is een kruising van het Tropenmuseum in Amsterdam en Naturalis in Leiden. We hebben ervan genoten. Wat een prachtige stukken staan hier tentoongesteld, we hebben enkele foto's gemaakt. Natuurlijk ook van de dinosaurussen!

Daarna via de 72e Straat (waar John Lennon voor het Dakotagebouw werd vermoord) naar de Magnolia Bakery in de Columbusstraat. Heerlijke cappuccino en cupcake. Gonneke en Maurice BEDANKT!  Toen zijn we met de metro weer richting ons hotel gereden. Via de 28e straat naar het hotel gewandeld. Dit gedeelte lijkt op de Bloemenmarkt in Amsterdam. Een bosje "benzinepomp" bloemen kost $ 35,00

Nu zitten we op onze hotelkamer in afwachting van de het begin van het WK. Vanavond gaan we naar de Blue Note

1. Nicole:
    12 juni 2014
    Leuk om alles te lezen. Veel plezier vanavond en geniet van alles! Nogmaals gefeliciteerd ;-)
  2. René Van Leeuwen:
    12 juni 2014
    Ook hier is het voetbal begonnen maar dan met ondergaande zon haha. Blue note....benieuwd!
  3. Ton en Ada de Kleijn:
    12 juni 2014
    Ramsey Lewis en de leadsinger van Earth Wind and Fire!
  4. Nel:
    13 juni 2014
    heb even een paar dagen niets gelezen en zie dat jullie heel veel genieten en heel veel zien. man wat mooi allemaal. geniet het. de tijd gaat nu dringen en het is nog maar een paar dagen, het vliegt voorbij. vanavond holl - spanje kijken. ze moeten winnen. hier mooi weer. 20 graden , dus aangenaam. morgen naar karl en erika. karl is jarig. ga nieuws kijken en wens jullie heel veel plezier en fijne dagen. nel.
  5. Dirk en Yvonne:
    13 juni 2014
    Hup Holland Hup.Hurra, es fängt gut an. Tolles Spiel.
    Wir wünschen euch noch eine schöne Zeit.

Gute Nacht von uns!