Bangalore

12 september 2012 - Bangalore, India

De eerste volledige dag in India. We hebben een rondrit gemaakt in Bangalore. We hadden een plaatselijke gids, die zeer enthousiast heeft verteld over het zomer paleis van de sultan.Schitterend gebouw uit 1771, met een prachtige tuin er omheen. Bangalore heeft 10 miljoen inwoners en een plezierig klimaat 22-27 graden. Bangalore is de stad van de tuinen, we hebben dan ook de Lalbagh tuin, een botanische tuin bezocht, de Engelse invloed is duidelijk herkenbaar. Onderweg kwamen ook de God Ganesh tegen, volgende week is er een festival, rondom Ganesh. Inmiddels kijkt de familie van onze reisgenoten mee met het blog.  De koffers zijn gevonden en we verwachten ze morgenochtend om 10:00 uur. Bangalore heeft 2400 softwarebedrijven, wordt dus ook Siliconvalley genoemd.

1. René Van Leeuwen:
    12 september 2012
    Als jullie rap zijn met bloggen, zijn wij het natuurlijk met reageren. Het is net alsof je een dorp verder bent. Maar aangezien dat niet zo is zou ik zeggen, kom maar op met de foto's!
  2. Henk andringa:
    12 september 2012
    Goed, dat jullie veilig zijn aangekomen. Kom dus nu maar op met
    jullie "INDIAnenverhalen".
    groeten, Henk
  3. Pim:
    12 september 2012
    Leuk om dit blog bij te houden hoor! Ik geniet mee met mijn vrouw die ook mee is met deze reis! Mensen, geniet er van! En..... Pas natuurlijk een beetje op mijn vrouw, maar dat zal vast goedkomen. Ik geniet vanaf hier ook mee met jullie reis.
  4. Nel:
    12 september 2012
    lieve mensen, er komen al heel veel reacties naar jullie . goed he. leuk zo kontakt te hebben. het is nu 9 uur savonds ga naar bed. nog even verkiezingen kijken en dan lekker slapen . jullie hebben al heel veel gezien. wat intressant allemaal. liefs nel.
  5. Alex en Ingrid:
    13 september 2012
    Leuk deze reisverslagen. Ziet er prachtig uit. Geniet ervan en doe de groeten aan iedereen. Op deze manier is heel ver weg toch een beetje dichtbij!
  6. Nel:
    13 september 2012
    lieve mensen,weerpraatje hier regenachtig en frisjes. maar lekker om wat te doen. wens jullie een fijne dag en voor de hele reisgroep ook. denk dat jullie heel veel indrukken maakt. groetjes nel.
  7. Leon en Judith:
    13 september 2012
    Hallo Zusammen, hier mal ein paar Grüße aus Köln und auf deutsch. Euch eine schöne Reise und viele Eindrücke. Liebe Grüße, bald kommen wir in euere Richtung, Richtung Peking. Groetjes
  8. Dirk en Yvonne:
    14 september 2012
    Hallo ihr Lieben,

Wir wünschen euch eine schöne Zeit. Es ist schön das wir so auf den laufenden bleiben.Wir sind immer gespannt was es neues bei euch gibt. Viele liebe Grüße.
  9. Nicole:
    15 september 2012
    Inmiddels bericht gekregen dat alle koffers weer terecht zijn. Momenteel zijn ton en ada in een gebied met maar weinig internet, vandaar dat we nog even moeten wachten op een volgend bericht uit India. Groeten Nicole
  10. René Van Leeuwen:
    15 september 2012
    Wij van WC eend, wachten rustig af :-)