MOMA & Oranje

13 juni 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan het Museum of Modern Art. Dit museum heeft een heel mooie kunstcollectie. Bekende werken van o.a. Andy Wharhol.   Een grote variatie van moderne kunst. zes etages vol, we hebben overal kunnen kijken, het was indrukwekkend.

Daarna zijn we gaan lopen naar ons favoriete restaurant om te gaan lunchen en tevens om de voetbalwedstrijd te bekijken. Wat hebben we genoten. Natuurlijk zaten wij in het Oranje, we waren de enige Nederlanders en de mensen om ons heen leefden erg met ons mee. Dit was de revanche van vier jaar geleden, zei iedereen. Het was dan ook legendarisch 5-1 winnen van de Wereldkampioen. We zijn na de wedstrijd naar ons hotel gegaan en dachten toen dat het wel een goed idee zou zijn om naar het gebouw van de UN te wandelen. Tijdens deze wandeling werden we door diverse mensen gefeliciteerd met DE  overwinning. We liepen namelijk nog in het oranje rond. We zijn erg trots op ons voetbalelftal, maar ...er komen nog een paar wedstrijden. Onderweg begon het te regenen. Een stortbui met donder en bliksem van wel anderhalf uur. We hebben gescholen en zijn tussen de buien door maar weer terug gegaan. Het was weer tijd om te eten deze keer werd het een pizza. Toen we weer in het hotel waren zijn we de commentaren gaan lezen op de tablet, geweldig! Rond een uur of tien zijn we naar bed gegaan en zeer tevreden in slaap gevallen.

1. Julien en Nadir:
    14 juni 2014
    Wat moet dat heerlijk zijn om zo'n wedstrijd in het buitenland te zien. Veel plezier nog dit weekend!