Top of the Rock

14 juni 2014 - New York City, Verenigde Staten

We hebben er zin in vandaag, eerst naar het Rockefellercentrum en daarna een wandeling door Chinatown en Little Italy. Het is vandaag helder en zonnig weer, dus de Top of the Rock is een prima activiteit voor vandaag. De "beklimming" is goed georganiseerd, eenmaal boven heb je geweldig uitzicht. Weer veel foto's gemaakt, ook samen op de foto met het Empire Statebuilding op de achtergrond. Toen we weer beneden waren, wachtte ons een verrassing, namelijk een grote foto van de werklui, zoals Ada die voor haar verjaardag heeft gehad. Natuurlijk hebben we daar een foto van gemaakt. Daarna met de metro downtown, uitstappen bij Astorplace. Via Chinatown naar Little Italy en zo weer door naar Soho, eindpunt was het Washingtonpark, veel gezien onderweg, het was gezellig druk! Toen weer met de metro richting Grand Station en gewandeld naar het gebouw van de United Nations, helaas hingen de vlaggen niet uit. Al met al een drukke dag! Nog even naar Engeland-Italië gekeken en daarna nog gaan wandelen rond ons hotel. Ook de koffers worden/zijn gepakt voor ons vertrek morgen, maar eerst morgenochtend nog naar Harlem om o.a. een Gospelkerkdienst bij te wonen. Wij verheugen ons hier erg op.

1. Nel:
    15 juni 2014
    Vandaag gaan jullie nog naar die gospelmis . Wat zal dat mooi zijn en dan gaat het al weer klaar voor de reis terug. Gaat toch alles vlug voorbij. En dat jullie veel gezien hebben heb ik ook gelezen. Geweldig. Dikke zoen Nel.