Pondicherry

23 september 2012 - Puducherry, India

Het is nu 19:30 uur, we gaan zo eten. Foto's op het blog zetten gaa, moeizaam te traag.ik zal dus pas als we weer thuis zijn foto's op het blog gaan zetten. Even geduld nog dus. In Pondicherry hebben we een ritueel meegemaakt in een tempel en hebben gewandeld over de groenten en bloemenmarkt. Het krioelt hier van de mensen, wat een drukte, erg kleurrijk. Morgenochtend gaan we weer naar een tempel en hebben onze tocht met de riksja, ben benieuwd. Zal morgen niets meer op het blog zetten, of het moet nog lukken op het vliegveld van Frankfurt. Ik zal dinsdag of woensdag het blog verder afmaken.

groeten van ons allemaal.

1. René Van Leeuwen:
    23 september 2012
    Eet smakelijk, en jee gaan jullie nu alweer terug? Voor mijn gevoel zijn jullie nog maar net weg :-) Nog veel plezier!
  2. Nel:
    23 september 2012
    wat is die tijd snel voorbij gegaan. jullie denken alweer aan de terugreis,die voor de deur staat. als jullie thuis zijn doen we weer lekker vertellen want dat is geloof ik veel. wens jullie een hele voorspoedige terugreis en weer een goede landing. dan horen we wel van elkaar. veel groetjes aan allen en liefs van nel.