De regen in Frankrijk

27 juli 2013 - Saint-Satur, Frankrijk

Vrijdagavond rond een uur of twaalf naar bed gegaan. Het was drukkend warm. Na ongeveer een kwartier in bed, werden we opgeschrikt door een hoop kabaal in onze caravan......René was door zijn bed gezakt, gaf wel hat hilariteit.

Rond vier uur ' s nachts begon het hevig te regenen en te onweren en bliksemen. Was na ongeveer een klein uurtje over. Nu zaterdagmiddag om vier uur is het weer warm en drukkend, prachtig weer dus. We zij vandaag naar Verdigny gereden om te kijken waar de lokatie van de kerkdienst en de festiviteiten zijn. We hebben het weer gevonden. Daarna inkopen gedaan voor de BBQ van vanavond.

Morgenochtend om 10:30 uur verzamelen bij de kerk van Verdigny, eerst een openlucht kerkdienst, daarna wijn proeven, de uitgebreide lunch en het dorpsfeest met  als hoogtepunt de zgn.geitenrace. Is altijd leuk om te zien, vooral Ada verheugt zich op de geitenrace. We hebben er zin in.

1. Dirk en Yvonne:
    27 juli 2013
    Hallo grüße aus Xanten,
    Hier hat es auch heute einmal kräftig geregnet
    und jetzt ist es wieder warm und drückend.
    sonst alles prima.
    Laßt es euch schmecken, viel Spaß beim BBQ.
    Dirk und Yvonne
  2. Julien en Nadir:
    27 juli 2013
    Hihi! Hier hebben we in stevige bedden geslapen. Aron voor het eerst in een groot bed! Veel plezier bij de geiten!