De twaalfde dag - 18 april

18 april 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Het is vandaag wat bewolkt. Vanmorgen contact gezocht met Arelis om haar te bezoeken vandaag. Ze gaat uit vandaag dus hebben we afgesproken dat we morgen tegen 11:00 uur op bezoek komen. Rustig aan gedaan en Ton heeft weer twee keer baantjes gezwommen. De natuur is op dit moment wel mooi in Curacao, alles staat in bloei. Ik heb wat foto' s gemaakt. Bougainvillia, de blauwe plumbago capensis, het is allemaal heel kleurrijk. Vanavond weer lekker gegeten. Het is wel moeilijk om 30 plus kaas etc. voor Ton te krijgen. We eten veel fruit en rauwkost. Nadir vertelde verleden jaar dat het op Curacao zo duur is geworden. We kunnen ons dat wel voorstellen. Een netje mandarijnen daar betaalden we NAF 12,95 voor. Croma vloeibaar braden NAF 5,61. Zo kunnen we nog wel het e.e.a. opschrijven. Nadir jij zal wel weten dat dit best duur is. We kunnen ons voorstellen dat het voor de locale bevolking niet eenvoudig is. Maar men kan nu wel voordelig naar Europa. Morgen gaan we weer naar de stad en we zien wel wat er op ons pad komt.

1. Nlly de Kok:
    19 april 2015
    Lieve mensen, Vandaag even melden. Vandaag bezoek gehad van Aad en Fred van Marga. Ze zijn net weg. Gegeten gezellig en de boel weer opruimewn. Buiten gezeten, want het was mooi weer. snachts 4 graden.. Bij jullie anders. Geniet er lekker van. Denk dat de reis langzaam naar het einde gaat. Heel veel liefs Nel.