De dertiende dag - 19 april

19 april 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Het is zondag vandaag. Een heerlijk ontbijt en een gekookt eitje. We hebben heerlijk op hef terras gezeten en tegen half elf naar Willemstad gereden om Arelis te bezoeken. Het was gemakkelijk te vinden. Zij vond het leuk ons weer te zien. Toen we kwamen zei ze dat zo graag had dat vader er nog was en ons kon ontmoeten. Ze mist haar vader nog elke dag. Ze heeft wat nieuwe ramen in het huis laten maken. Het was wel nodig zodat het huis goed afgesloten kon worden. Ze had een foto van Emma staan toen Emma nog een baby was. Ze heeft geen foto van Aron. Dus hebben we een foto waar Emma en Aron opstaan uit het fotoboekje geknipt. Ze had nog wel een lijstje. We hebben wat gepraat en wat gedronken. Toen is Ton Adi gaan bellen maar hij was niet thuis. Ton heeft ingesproken dus we wachten het af. In de middag zijn we weer terug gereden naar Jan Thiel en is hebben we bij het zwembad gelegen. Na het eten zijn we nog even naar Zanzibar gelopen. Morgen gaan we snorkelen en we gaan naar de Piscaderabaai.