De veertiende dag - 20 april

20 april 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De laatste dag op Curacao. Morgenmiddag vertrekken we weer naar huis. Gisterenavond, toen we in bed lagen belde Adi. Hij had ons bericht gehoord en wilde wat afspreken. Vanmiddag gaan we er naar toe. Ton eerst weer gezwommen vanmorgen. We wilden nog gaan snorkelen, maar er is een heel harde wind. Het is al een paar dagen zo. De mensen van Curacao zeggen dat het niet normaal is deze harde wind. Adi woont mooi. We reden er in een keer naar toe. Ton had het adres gevraagd en we hebben het uitgezocht hoe we daar het beste naar toe konden rijden. Adi was 11 april terug uit Nederland. Hij was op bezoek geweest bij zijn dochter. Hij vond Emma en Aron heel lief en hij vond het leuk dat zij met zijn kleinkinderen hebben gespeeld. Zijn vrouw heeft een soort buitenschoolse opvang. Elke dag komen er zo'n 7 à 8 kinderen vanaf. 14:00 uur tot 17:00 uur huiswerk maken. Vandaag was van een ouder de auto stuk, dus moest Adi het kind naar huis brengen. Vanaf Koraal Partier zijn we naar Willemstad gereden.  Toevallig zit er een oud collega van Ton in het Hilton hotel aan de Piscaderabaai. Ze nodigde ons uit voor een borrel. Vanuit Willemstad naar het Hilton gereden, daar zouden we om 17:00 uur zijn.  Het lukte allemaal goed op tijd, want we wilden voor donker weer in Jan Thiel zijn. Rond half zeven zijn we weggegaan we moesten nog eten dus maar even iets gegeten. Eenmaal thuis zijn we vast wat in gaan pakken. Morgenochtend gaat Ton nog zwemmen. Tegen 11 uur gaan uitchecken en rijden we rustig naar het vliegveld om de auto in te leveren. We hebben vandaag alvast getankt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade