vertrek naar New York

9 juni 2014 - New York City, Verenigde Staten

Om half zeven kwam Matthe ons halen, zodat we de trein van 06:47 uur naar Schiphol  konden nemen. We waren op tijd op Schiphol, nadat we de koffers hadden ingeleverd (we hadden thuis al ingecheckt) zijn we door de grenscontrole gegaan en hebben we even in het Stiltecentrum koffie/thee gedronken. We konden al om 09:00 uur boarden. Het vliegtuig vertrok om 11:15 u (ipv 10:35 u.) Rond 18:30 u. waren we in New York. De grenscontrole duurde erg lang, maar ja dat is Amerika zullen we maar zeggen. Het weer valt wat tegen het is bewolkt en zo'n 20 graden. Nadat we de bus hadden genomen, waren we rond 21:30 u in ons hotel. De tijden zijn natuurlijk anders want in New York was het toen 15:30 u.! In onze hotelkamer lag een verrassing van de kinderen (niet eerder openmaken dan 12 juni staat erop), we zijn wel nieuwsgierig. We zijn  wat gaan eten en hebben wat rond ons hotel gelopen. Ongeveer 01:30 u. zijn we naar bed gegaan (20:30 u. Amerikaanse tijd). We waren erg moe. Ada heeft foto's gemaakt in het vliegtuig, maar de SD kaart is kapot, dus de foto's zijn niet gelukt.  Gelukkig hebben we nog meer kaarten bij ons, dus dinsdag gaan de foto's zeker lukken.

1. Nel:
    10 juni 2014
    fijn dat alles goed gegaan is. eerste dag is natuurlijk erg lang. denk dat jullie vandaag wel op rit zijn. nut de mooie dagen uit, want het is snel voorbij. hier is alles prima . noodweer geweest. geluk gehad. het was 32 grad. te heet. morgen gelukkig iets koeler. vele lieve groetjes van nel.