Aankomst in Marokko

30 augustus 2013 - Marrakesh, Marokko

We hebben een goede reis gehad, waren rond half acht in Marokko. Het is hier één uur vroeger, dus we waren hier om half zeven. Het was 33 graden, dus lekker warm (puf-puf). We hebben een goed Nederlands sprekende gids(Aziz). We hebben net lekker gegeten, couscous, en kennis gemaakt met een paar mensen van de groep.

Morgenochtend gaan we om 8:30 uur eerst Marrakech verkennen en daarna naar Casablanca, het wordt 35 graden, dus weer lekker warm en korte broeken weer.

Het  is een eenvoudig hotel, met zwembad. Eind van de vakantie komen we hier weer terug en gaan dan even zwemmen.

Als we morgen weer WIFI hebben, dan gaan we verder met ons verhaal en komen ook de foto's.

1. René Van Leeuwen:
    31 augustus 2013
    Leuk!!! Benieuwd naar jullie avonturen :-)
  2. Nel:
    31 augustus 2013
    hallo Ada en Ton, hier ben ik dan weer . zie dat julie alweer onderweg zijn. Hebben julie een mooie dag gehad? Wij waren vanmiddag bij Ikea . het is een beetje teveel maarhetwas wel leuk. wens jullie een mooie nacht en morgen een hele fijnedag . iets loopt niet goed. allemaal rode streepjes doemorgen weer schrijven. Veel liefs nel.