De achtse dag - 14 april

14 april 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Er is alweer een week voorbij en we vertrekken vandaag naar Curaçao. Op tijd opgestaan. Alles verder ingepakt en naar het vliegveld met de auto. Prima gegaan. Meteen maar de bagage afgegeven en dan wachten. We hebben buiten heerlijk gezeten en zitten lezen. Toen we naar binnen gingen stond er voor de douane en de veiligheidscontrole een flinke rij mensen. Gelukkig ging het best wel vlot en waren we op tijd bij de gate. We vlogen met een kleine Fokker 50. Een beetje gammel, maar het was goed te doen. Binnen 20 minuten waren we op Curacao Hato. We moesten nog even wachten op de auto, want die was nog niet ter beschikking. Het is een automaat dus Ton gaat rijden, want dat vindt hij fijn rijden. Er is best veel veranderd, vergeleken 11 jaar geleden. Op weg naar Jan Thiel zijn er veel resorts en huizen gebouwd. Eenmaal aangekomen was het huis nog niet schoon en moesten we even wachten. We hebben wat rondgelopen en de huizen gevonden waar we 11 jaar geleden  hebben gezeten. Er is een AH vlakbij en we zijn boodschappen gaan doen. Het weer is hier iets minder warm dan op Aruba, maar ondanks dat toch heerlijk. Het Resort ziet er nog mooi uit. De huizen worden goed onderhouden. We zijn op tijd naar bed gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. René Van Leeuwen:
    15 april 2015
    Leuk al die zonnige verhalen :-) Geniet er lekker van!

Groetjes,

René