De negende dag - 15 april

15 april 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

We hebben goed geslapen vannacht. Ton is na het ontbijt eerst gaan zwemmen. Daarna zijn we heerlijk onder een parasol gaan lezen. Vanmiddag zijn we naar het strand gewandeld. Zanzibar. De duikschool is er nog. Er is een speeltuin voor kinderen en er zijn wat winkeltjes bijgekomen. Het strand staat vol met ligbedden. Er is een grote strandlocatie bijgekomen van Papagayo beach hotel met een luxe restaurant op het strand. Alles wit design. We herkenden wel het e.e.a. van 11 jaar geleden. Op de terugweg zijn we langs de AH gelopen en boodschappen gedaan. Het is vandaag warm 30 gr. In de huiskamer is geen airco, maar een fan. In de slaapkamer is wel airco.
Morgen gaan we op pad naar Willemstad. Misschien gaan we het e.e.a. bezoeken.

1. Nlly de Kok:
    16 april 2015
    Zijn alweer een paar dagen verstreken om jullie berichten te lezen. Maar we zíjn er weer. Niet denken dat het bij jullie mooi weer is, hier ook. Woensdag was het hier ook 25 graden. Zowat te heet . sNachts wel koud Maar een graadje of vier. Gistermorgen handschoenen aangedaan van de kou. Uurtje later is het al weer te heet.Nu al weerr laat dus bedtijd. Voor jullie middag.Geniet de dag. Beste mensen ik meld me wel weer. Liefs Nel.