De zevende dag- 13 april

13 april 2015 - Oranjestad, Aruba

Dit is de laatste dag op Aruba en morgen vertrekken we naar Curaçao.  We zijn eerst vroeg brood gaan kopen. Het is dan nog niet zo warm. Toen we terug waren ging de telefoon op de kamer. Het was Suzette Giel. Ze wilde ons graag ontmoeten, dus hebben we afgesproken bij het koffiehuis Smith en Dorlas bij de Franciscus basiliek in Oranjestad. Het was even zoeken, maar toen we binnenkwamen zei de mevrouw dat Suzette eraan kwam. Ze vond het geweldig ons te zien. Ze heeft veel verteld en gepraat. Het was haar middagpauze. Na de ontmoeting zijn we gaan eten en toen weer naar het resort gereden, want om 5 uur happy hour met Juan, Irma, Jan en Thea. Onderweg alvast de auto vol getankt. Het was gezellig, Irma en Juan hadden een cadeautje voor ons mee gebracht. Na happy hour gingen Juan en Irma naar hun zoon Marlon, die is jarig vandaag. Met Thea en Jan nog wat nagepraat en toen naar naar ons huis koffers inpakken voor morgen. We moeten op tijd naar het vliegveld en de auto inleveren.