De zesde dag - 12 april

12 april 2015 - Oranjestad, Aruba

Vanmorgen zijn we naar het Annakerkje in Noord geweest. Ada is daar eerder even geweest om Suzette Giel te ontmoeten. Er was een Engelstalige kerkdienst. Was mooi en een beetje Amerikaans. Het kerkje heeft prachtig houtsnijwerk en een gouden tabernakel.Na de viering gevraagd of iemand Suzette Giel kende. De mevrouw van het koor heeft ons ernaar toegetreden, maar ze was niet thuis. We hebben een briefje achtergelaten. Weer terug op het resort, hebben wat gegeten en zijn weer naar het strand gegaan. Het is erg warm en je kan niet in de volle zon liggen dus weer onder een parasol. Eind van de middag zijn we ons gaan opknappen voor een barbecue bij Juan en Irma. Jan en Thea rijden met ons mee. We werden daar heel gastvrij ontvangen en de kinderen en kleinkinderen waren ook aanwezig. Het was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten. De dochter en haar partner waren net terug van Panama. Ze vertelde dat ze morgen een afspraak heeft met Laurentien. Ze kent haar niet. Ton en Jan kregen een Arubaans nummerbord van Juan. We hebben gezellig gepraat over Aruba en Nederland. De kinderen hebben allemaal gestudeerd in Nederland en gebruiken de kennis in Aruba. Het auto rijden gaat prima en we kunnen goed de weg vinden ook in het donker. De wegen zijn soms niet heel best, maar daar houden we rekening mee. Morgen, tijdens Happy Hour, komen Juan en Irma afscheid van ons nemen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl