Aruba en Curacao

2 april 2015 - Assendelft, Nederland

Nog even en het is zover.

Dinsdag 7 april vertrekken we naar Aruba. We zullen jullie weer via ons blog op de hoogte houden van onze belevenissen.

Groetjes

Ton & Ada

1. René Van Leeuwen:
    2 april 2015
    Heel veel plezier en lekker genieten van al het moois. we lezen de verhalen weer graag en kijken natuurlijk uit naar de foto's!

Groetjes,

René
  2. Nlly de Kok:
    6 april 2015
    Heb jullie gevonden op de Computer. Het lukte niet de eerste keer en dan hoop ik dat het nu lukt. Vind het niks dat sch.... ding. Nou ja we bellen nog wel even en dan kann ik jullie alvast een goede voorspoedige reis toewensen. In ieder geval hoop ik dat ik reageren kann. Veel liefs Nel.
  3. Dirk en Yvonne:
    12 april 2015
    Hallo Urlauber,
    schöne Foto´s. Also wir würden nicht so schnell zurück kommen. Wie man sich es so vorstellt. Traumhaft. Wir wünschen euch noch eine wuderschöne Zeit und viele schöne Stunden.
    Liebe Grüße und bis bald Dirk und Yvonne
  4. Nlly de Kok:
    12 april 2015
    Het wordt geqwoon een treffen op Aruba. Wat leuk allemaal. Jullie gaan zeker zowat weer koffer pakken voor Curacao. Gaat allemaal zo snel. Daar Staat natuurlijk ook nog het een en ander te wachten. Het is al weer 9 uur geweest, dus bedtijd. Bij jullie is het denk ik middag. Hier is het mooi weer. Midden week wordt het wel weer 20 graden. sNachts nog wel koud. Lieve mensen veel ngroetrwen aan alle lieve Mensen op Aruba. Ik volg jullie met Fotos Enz. Liefs Nel.