De eerste dag - 7 april

7 april 2015 - Oranjestad, Aruba

Vandaag is het zover. Vanmorgen op tijd vertrokken met de auto naar Nieuwsloten en verder met de bus te gaan. Maar goed ook want er reden weer eens geen treinen. Eerst de koffers ingecheckt en toen naar het Luchthavenpastoraat gegaan. Kennis gemaakt met Elly en gezamenlijk met de pastores een kopje koffie gedronken. De tijd vloog om. Om half twaalf begon het boarden. Toen we het vliegtuig binnenkwamen werden we aangesproken door Marco de gezagvoerder en hij nodigde een van ons uit om het opstijgen in de cockpit mee te maken. Ada  was bij het opstijgen en Ton mag het landen meemaken. Het was echt geweldig. Marco vertelde dat prinses Laurentien met haar 3 kinderen aan boord zijn.Ton heeft de landing meegemaakt en vond het geweldig. Toen we door de douane waren stonden Juan en Irma met een bos bloemen ons op te wachten. Ze hielpen ons met de auto verhuur en reden ons vooruit naar Amsterdam Manor Beach. Een mooi resort. We zijn nog even de omgeving gaan verkennen en hebben met Juan en Irma gegeten. Twee heel aardige mensen die heel enthousiast over Aruba vertellen.