De tweede dag - 8 april

8 april 2015 - Oranjestad, Aruba

Vandaag rustig aangedaan. Een beetje acclimatiseren. Vannacht om 4 uur wakker en daarna weinig meer geslapen. Eerst vanmorgen boodschappen gedaan, bij een heel grote supermarkt (Superfood), er lagen veel producten van de Jumbo, dat is wel grappig. De prijzen zijn hier allemaal wat hoger als in Nederland. We hebben verder de hele dag op het strand gelegen. In de zon en uit de zon. Ton heeft vanmorgen ook nog in het zwembad gezwommen.het is nu zeven uur in de avond, we gaan straks nog wat buiten kijken op het strand en wat foto's maken.Er wordt elke dag op het strand, rond 15:00 uur een restaurant gebouwd, waar het nu helemaal vol zit, mogelijk gaan wij daar ook een keer eten. Morgen krijgen we een rondrit over het eiland van Juan en Irma, Zaterdag gaan we eten bij Roslin en Quito en zondag bbqen bij Juan en Irma. We hebben hier ook een tv waarop BVN, zodat we o.a. het journaal kunnen kijken en andere programma's.

1. Nlly de Kok:
    9 april 2015
    Jullie hebben het al gelijk heel druk met alles. Leuk dat die mensen er voor jullie zijn. Geniet ervan want de tijd vliegt voorbij.Hier ook alles oke en mooi weer. Het wordt hier ook 20 graden. Ik meld me nog wel een keer. Liefs Nel